De ABN AMRO bank wilde haar klanten digitaal vermogensbeheer bieden gecombineerd met persoonlijke coaching door financiële experts via chat en video calls. Hiervoor zette zij het spin-off bedrijf Prospery op wat eerst in Duitsland van start zou gaan en later in andere Europese landen. De service liep via een responsive web app en hiervoor moesten interactie ontwerpen worden gemaakt.
Timeline
Apr. - Mei 2017 (2 maanden)
Rol
UX Designer
Activiteiten
Ik heb interactie ontwerpen gemaakt voor de Prospery web app voor o.a. het onboarding proces, het persoonlijke gebruikersprofiel, het selecteren van een financiële coach, het upgraden en downgraden van een abonnement, het houden van een video meeting en het beëindigen van een account.
Deliverables
Wireframes en klikbare prototypes.
Tools
Sketch en InVision.
Samenwerking
Fabrique
Voorbeelden
Enkele wireframes voor het kiezen van een financiële coachWireframes voor het upgraden van een abonnment met actief vermogensbeheer (Prospery Invest)Wireframes voor een risico-test die gebruikers moeten doen voordat ze actief vermogensbeheer kunnen aanvragen